Budgetcoach-griemink.jouwweb.nl
Home » Diensten » Administratieve coaching

Administratieve coaching

Wat doet een administratieve coach, hoe ga ik te werk?

 

Het traject dat wij samen bewandelen ziet er als volgt uit:

Nadat u contact met mij heeft opgenomen, bel ik u voor een afspraak. Hiervan uit gaan wij afspraken maken. Meestal bevestig ik een afspraak per e-mail. De afspraak kan bij mij aan huis of bij u aan huis. In dit gesprek bespreken we onder andere hoe uw situatie nu is, wat u wilt bereiken en wat u van mij kunt verwachten.

 

Wanneer u besluit mijn hulp in te schakelen, stellen wij een contract op met algemene voorwaarden. Ook maak ik dan een dossier aan met al uw gegevens zodat alles up to date is. 

 

Wat gaan we doen?

  • Post openen;
  • Post ordenen;
  • Openstaande facturen ordenen;
  • Een huishoudboekje om uw inkomsten en uitgaven bij te houden, zodat wij deze kunnen doornemen.

 

Ik ondersteun u bij het omgaan met binnenkomende poststukken en evt. uitgaande stukken. Het ordenen van de poststukken en het archiveren van de poststukken. Wanneer actie moet ondernomen worden ondernomen bij een poststuk zal ik u een gering advies geven. Bij administratieve coaching kom ik één keer in de maand bij u aan huis om uw administratieve zaken op orde te brengen, zoals hierboven vermeld. 

 

En daarna?

"Wanneer u alsnog problemen ondervindt, kunt u uiteraard hulp vragen via budgetcoaching." Dan komt de administratieve coaching te vervallen en zullen wij het traject verder opstarten als budgetcoaching.Wanneer u de overeenkomst beëindigt en geen gebruik meer wilt maken van mijn diensten. Kunt u de volgende 3 maanden kosteloos gebruik van mij maken via telefoon of per e-mail.